2013. június 13., csütörtök

Fürdőszoba szőnyeg, ahogy nekem tetszik...

Egy ideje legszívesebben mindent csipkével, vagy madeiraval díszítenék fel, már a helyi galantéria egész kínálatát ismerem ebből a fajta kézimunkából, vagyis csak idézőjelben vett kézimunkából, mert ugyebár a mai bolti már géppel van készítve.

Nagy fájdalmam kicsit, hogy nem tanultam meg horgolni, akkor mehetne itthon a "madeiramanufaktúra", és nem szabna nekem határt semmi... De hát szab... Mégpedig, hogy nem tehetem Tündérpalotává a lakást, így csak épp annyira teszem, hogy leplezzem a panel lakás hangulatát.


Ezek a horgolt szegélyek nagyon szép kiegészítők, bármit fel lehet vele dobni szempillantás alatt. Díszítettem már vele bevásárlótáskát, fonott kosarakat, neszeszert,  polcok széleit, és konyhakredencet is. Mindig van is itthon belőle, de a mai nap után pótolnom kell majd a készletet.

És volt itthon egy ilyen:


Ez egy sima kádkilépő, Jyskben kapható 400 Ft volt, ha jól emlékszem. Nagyon akciós, de viszont tiszta gyapjú! Nem fűztem hozzá sok reményt amikor megvettem, de aztán mégis valaogy megszerettem, mert nagyon nagyon puha.
Ezután, már csak az kellett, hogy rájöjjek, mi lenne jó még a fürőbe, miután kisuvickoltam ezt a kis teret (nemírom le milyen kicsi egy panel fürdő, hisz tudjátok...)

Valahogy adta magát, hogy kicsit feltuningolom a kádkilőpőt.
Ilyen lett:



Miután rávarrjátok, meg kell vasalni, vizes ruhával, hogy szépen kisimuljon a kerekített sarka is.




és kéééész is!!!!! :)

És akiknél talán jogosan merül fel a kérdés, hogy furdőbe minek csipke, annak elárulom, az én fürdőszobámban kristályváza is van, de az majd egy újabb történet ;)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése