2013. augusztus 29., csütörtök

Újjászuletés... 1. rész

Azt hiszem, ez az a munka amire már így utólag, illetve menet közben azt mondanám, nem volt érdemes belekezdeni, de nagyon remélem, hogy mire a végére érek ezt majd megcáfolom!
Már amikor megpillantottam, tudtam, hogy ez nem lesz egyszerű menet. És akkor még nem is gondoltam arra, mennyi szorító kell majd hozzá, és hogy menetkozben majd új asztalos szakkifejezést is tanulok.

Amikor kb. egy évvel ezelott, kimenekítettem ezt az asztalt a pincéből, ilyen állapotban volt:


Az asztallap menthetetlen volt, de az alap, még ha nagyon rozoga is volt, nagyon tetszett. Nem mindennapi, manapság már nem látni ilyen munkát. Méreteiben pedig nekem épp megfelelt :)
Így elkezdtem szépen megtisztogatni, bár már akkor láttam, ezzel irtó sok munka lesz... Miután lekerült róla, szerintem vagy 40 év pora, de ennek majd még utánnakérdezek nagymamámtól, láttam, ezen legalább 4 réteg festék volt már.... A díszítő illesztések ugy hullottak szét ahogy hozzáértem... nyegle volt az egész...
Igaz, hogy eltelt egy év, mire kb. ilyen állapotba kerult, de már most nagyon üuszke vagyok, hogy ebbe bele mertem kezdeni.





Ez még nem a teljes állapot, már kitaláltam milyen asztallapot szertnék neki, és még lesz festés bőven, de azt hiszem jó úton haladok... :)

Pár fázisfotó:










Folytatás majd hamarosan, vagy később. Remélem nem lesz újabb egy év.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése