2014. február 2., vasárnap

Már vártalak :)

Igen. Ez a két szó fogadja a hozzám érkezőket. Előszobám egyik falán saját készítésű üzenőtábla lóg. Igen, tudom, hogy ez egy egyszemélyes háztartás - minek nekem üzenőtábla? - de én szoktam magamnak is üzengetni.
Még nyáron vagy kora ősszel  készítettem, amikor még kint megszáradt a sprayfesték :)
Ha sprayfestékkel dolgoztok, akkor egy bizonyos hőmérséklet alatt nem szárad meg. Vagy azt kell csinálni, hogy kint a hidegben lefújjátok, és bent szárad meg. De nekem ehhez már nincs türelmem télvíz idején ki-be járkálni lefújnivalókkal, így most egész minimálisra csökkent a tevékenységem :) Sajnos :( Mert már annyira hiányzott valami festegetés, meg szépítgetés, hogy pl. tegnap kifestettem a hálószobát. De erről majd külön írok, most visszatérek az üzenőtáblámhoz :)

Szóval, a kezdetek: Nagymamám régi képkeretei. Fehér sprayfesték. Meg egy bronz. Táblafesték (Pentart mágnesfesték). Pici szögek. Farostlemez.


Egy órás munka volt kb. Kereteket lefújtam sprayfestékkel, vékony farostlemezt méretre szeletelte apukám - ilyen lemezekből van a fiókok alja, vagy bútorok hátlapja. A lemezeket lefestettem a fekete táblafestékkel - Pentart márkájú, hobbiboltban vettem - majd 4 pici szöggel összeeszkábáltam. (Jut eszembe: a táblafesték mágneses táblafesték, szóval mágnes is megmarad rajta, de én ezt a funkcióját nem használom.)

A folyamat képekben:









Azt hiszem, ez nem olyan időigényes ötlet mint az előző posztjaim a bútorok felújításáról, maradék lomokból készült így el két db krétatáblám, mégcsak sok kézügyesség sem kell hozzá, ecsetet fel le huzogatni bárki tud! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése