2014. március 22., szombat

Személyre szabott tárgyaink...

Valahogy úgy vagyok vele, hogy ha lehet egy tárgy egyedi, akkor ne legyen kommersz, ne legyen olyan amilyen akkor volt amikor a boltban megvettem, és legyen benne valami belőlem, kedves dologgá váljon, és tükrözze azt, ami én vagyok. Még régebben vettem egy Jyskes kiárusításon egy kerámia szappantartót mert megtetszett a formája, de a színe még véletlenül sem passzolt a fürdőszobámba. Sokáig el is volt rejtve egy fiók mélyén, aztán csak egyszer a kezembe került, és rögtön tudtam épp jó lesz egy régebbi ötletemhez.
Az eredeti állapota nincs meg, mert nagy izgalmamban nem fotóztam le, de gyárilag a színe narancssárga volt. Akril sprayfestékkel fújtam le fehérre:


Fekete akril festékkel és nagyon vékony ecsettel, egyes vagy kettessel, ráírtam egy idézetet. Ezt követően már csak le kellett fújni lakkal, és kész is. Az írást előbb próbálgattam papíron, még így is kicsit sete-sutára sikeredett, de nekem így is tetszik.
Az egész nem igényel fél óránál több munkát. Bár nekem az ilyesmi nem is munka, inkább szórakozás :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése