2015. április 2., csütörtök

Dekorációs textilszívek

Ezekhez a kis szívekhez egy kis kézügyesség szükségleltetik, de ez azért még a "kezdőknek" kategória :)



Maradék anyagdarabot használtam, lenvásznat, egy régi vászonnadrágot vágtam el. Rávasalható közbéléssel kicsit merevítettem rajta, de mivel ezt csak simán kinyírom, és kézzel, fércöltéssel varrom majd össze, nem akartam hogy foszladjon a széle. Ez a rávasalós cucc ezt meg fogja akadályozni.



A transzfer technikáról már írtam itt, amikor a húsvéti abroszt készítettem. Mivel ezen a kis nyulas mintán szöveg is van, ezt fordítsuk meg, és tükörfordításban nyomtassuk ki.










AMikor ez kész, sima, egyszerű kis fércöltésekkel összevartam, majd vatelint tömködtem bele. Ha nem mossuk, használhatunk vattát is. Kis akasztót is varrtam rá, amibe kenderzsineget húztam, nagyon passzol a nyers vászon anyaghoz.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése