2015. november 21., szombat

Fürdőszoba before-after

Régóta terveztem már ezt az átalakítást, miután több blogtársamnál láttam, milyen klasszul ráncbaszedték a fürdőjüket minden rombolás nélkül. Az igazság az, hogy amikor beköltöztem, már akkor sem tetszett ez a márványos rózsaszín-szürke kombináció, de akkor még nem tudtam, milyen módon tudnám ezt okosan, olcsón, és főképp egyedül ezt megoldani.




Ez volt a kiindulási állapot, mosógéppel, egy fonott szennyeskosárral, és egy három fiókos tárolóval.




A szennyeskosarat lecseréltem, ezt a drótkosarasat a Jyskben találtam, nagyon előnyös, akciós áron valami 13 Euro körüli áron. A 3 fiókos tárolót majd le fogom cserélni, de addig is a keretét lefestettem feketére. Új fürdűkád kilépőt vettem, a nagyobb Ikeás, a kisebbet a Tescoban találtam. A zuhanyfüggöny szintén Jyskes. Az akasztókat, polcokat fekete sprayfestékkel fújtam le.  Tükrös szekrény gombjait kicseréltem, és a szekrény tetjén lévő fonott kosarakat is fehérre, ill. feketére fújtam.
















2 megjegyzés: