2014. november 10., hétfő

Jégszívek workshop Bardócz Évivel

Nem is műhely... inkább Tündérország. Nem volt még alkalmam írni arról a csodás helyről, amelybe betekintést nyerhettem a múlt hónapban. Bardócz Évi Jégszív készítő workshopján jártam, ahol csodás embereket ismerhettem meg. A műhely és szalon, ahol Évi és Dia a mindennapjaikat töltik, egy csodás világba  repített, melyben megtapasztaltam, milyen érzés ilyen környezetben dolgozni. Évit akkor ismertem meg virtuálisan, amikor a neten csipkecsodákat kerestem, és rátaláltam a blogjára, ami annyira inspiráló volt, olyan dolgok keltek életre a keze alatt, amelytől elállt a lélegzetem. A csipkelámpa volt az igazi "beavatás" ebbe a világba, ezzel megfertőztem magam ezzel a csodával. Rövid időn belül el is készítettem, amelyrol itt olvashattok: csipkelámpa
Szóval, az októberi workshopról szerettem volna írni, ahol jégszívet tanultam meg varrni. A környezet mennyei, az emberek csodásak, a hangulat pedig igazi lelki megnyugvást jelentett mindenkinek. Megismerkedhettünk  Habcsók műhely Diájával, akinek olyan vintage menyasszonyi ruhák kelnek életre a kezei között, amelyeken látom, hogy ezekben van valami több. Valami olyan, ami megfoghatatlan, nem is e földi dolog. Dia ruhái megtekinthetok itt: Csodaszepeskuvo Természetesen nem hagytuk ki az alkalmat, hogy ezekről is ne készítsunk pár fotót, de most következzen néhány kép a foglalkozásról, a műhely titkai pedig majd egy külön bejegyzést érdemelnek :)

Jégszívkészítő workshop képei:


















1 megjegyzés:

  1. Gratulálok és egy kicsit irigy is vagyok mert ott lehettél .Nagyon jó nap lehetett és látom Évi sok embert meg fertőzött a szó jó értelmében .Tündéri kicsi kezek kik szinte az első öltéseket tanulják igazi kincsek lesznek mire fel nőnek .Nagyon sok boldogságot kívánok mindnyájatoknak .

    VálaszTörlés