2014. november 9., vasárnap

Tortatál

Nem ördögi dolog, könnyen elkészíthető ez a tortatál, most egy karácsonyi munkám során jutott eszembe. Sok sikert a barkácsoláshoz! :)

Aki ismer, az tudja, hogy szívesebben állok neki sütni, minthogy valami nápolyit vagy édességet a boltban megvegyek. Kivéve persze a csokit, mert csokit gyártani nem tudok. Szokták is mondani, nálam otthon vagy süti- vagy festékszag van...
A sütésben is azt szeretem, amikot valami látványosat alkothatok, és kedvencem lett egy mogyorókrémes torta, amit egyszerű elkészíteni, nagyon finom, és látványos is. Eddig még mindig sikere volt, de nem szeretném elkiabálni...
Amikor már sokadszor sütöttem, akkor gondoltam úgy, hogy nekem KELL egy tortatál. Persze eltöltoöttem pár estét a vaterán szebbnél szebb hollóházi és egyéb porcelán tálakat nézegetve, amikor egyszer csak a Falusi Libák blogján felfedeztem azt, amivel már az én képzeletem is játszott. Ha nem tudok venni, csinálok én magamnak!!

Volt A és B tervem.

Az "A" terv a  kovetkezo volt. Ez volt a libáké is.













Ez  volt a másik elgondolásom:
"B" terv:

Ezeket a dolgokat, Ikeaban lehet beszerezni, de akihez nincs közel Ikea, szerintem szemfülesen körbe kell  nézni háztartási boltokban, Euromix boltban, szerintem Tescoban is van ilyesmi. A gyertyatartót 1990,- Ft-ért, a sütőformát 1690,- Ft-ért vettem, ha jól elmékszem.

Kellett még hozzá egy ragasztó, nekem egy univerzális Pattex volt itthon. A ragaszózás után, 24 órát hagytam száradni, és le is súlyoztam könyvekkel, biztos ami biztos...


és tadááám:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése