2014. december 2., kedd

22 nap múlva Karácsony!

Kiszámoltam: még 22 napunk van! Mivel én már pár héttel ezelőtt ünnepi hangulatba kerültem, amikor a Nő magazin karácsonyi inspirációk anyagát fotóztam, a kellékek még mindig itt sorakoznak a nappalimban, mert állandó késztetést érzek, hogy újra meg úrja alkossak valamit.

Amit nem tudok megunni, azok Évi jégszívei, láthattátok itt: Évi Műhelye workshop és már kipróbáltam pár sütireceptet is, amit majd kézműves ajándéknak szánok barátoknak, de erről majd egy külön posztban írok.

Szóval, még van elég időnk, nézzünk körül, mit találunk otthon, fehéjrudak, ánizsmag, dió, mogyoró, keressünk tobozt, gyűjtsünk bogyókat, vágjunk pár örökzöld borostyánágat, és készítsük el az ünnepi dekorációt. Már most megajándékozzuk magunkat a ráérős készülődés örömével, és az ünnep sem a hétköznapi milliőbe érkezik.

Az üzletek polcaira már hetekkel ezelőtt kikerültek a trendi karácsonyi dekorációk, ám azt gondolom, az ünnep szóljon a családi hagyományokról, ne a divatról, mert a folyton változó divat, nem biztos, hogy családias, és biztosan nem költséghatékony.

Itt most olyan dekorációkat "gyártottam előre", amelyekhez nincs szükség harsány színekre, divatos, modern lakásra, mert az ünnep ne a drága ajándékokról szóljon.











Karácsonyfadíszek, textilszívek

Egyszerűen imádom a lenvásznat, az sem zavar ha kicsit foszlik a széle, nekem annál rusztikusabb. Csipkeszalagokkal kombinálva, szigorúan ujrahasznosított textilből készítettem, majd Évi Műhelye által inspirálva, újabb filc jégszíveket készítettem:






Színek, hangulatok

A dekorációk esetében is érvényes: "a kevesebb több". Válasszunk ki egy-két színt, ezeket vigyük végig otthonunk díszítése során. Törekedjünk a színharmóniára, egy-két színt és azok árnyalatait használjuk, ne csábuljunk el a hipermarketek széles kínálatát látva, ne vásároljunk sokból sokfélét.




Ha tetszett, megköszönöm, ha megosztod :)

Melinda





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése