2015. július 6., hétfő

Erkély projekt - 1. rész

Már régóta készültem megírni ezt a bejegyzést, mivel talán kétszer két óra ráfordítással, és nagyon alacsony költségvetéssel dolgoztam ezen a projekten:




Hozzávalók voltak:

kb. 2 dl fehér akrilfesték
chemopren ragasztó
vezeték elrejtésére szolgáló műanyagcső vagy mi..
virágláda
virágföld
muskátli
textilek (turkálóból szereztem be, vicc pénzért)
a új székek már megvoltak, csak nem nálam laktak eddig...

Ami miatt már nagyon sürgőssé vált az erkély-tunning, az ennek a tv antenna vezetékének a látványa volt. Egyszerű szigeltelőszalaggal volt a korláthoz rögzítve, és ezt azért könnyen meg lehet oldani "csináld magad" módon is.
Első körben leszedtem a korlátról az antenna vezetékét, majd szépen lekentem a balkon korlátját Balakryl fehér fényes akril festékkel.







 A következő lépés volt elrejteni a vezetéket, erre vettem ezt a vékonyka kis kábelrendező "hogyishívjákot", amit miután ez egy panel - nem fogom szétfúrni az erkélyt - (ehhez ugyebár kellene plusz egy ember, plusz egy gép, és ez nem állt rendelkezésemre), ezért sima chemoprénes ragasztót használtam, azzal ragasztottam fel ezt a vezetékrejtő műanyag burkolatot végig a  a fal mentén, hogy a korlát minden vezetéktől mentes legyen. Ezzel teljesen más irányt vett az antenna vezetéke, aki nem tudja hogy ott van, nem is veszi észre...





Ezzel a munka neheze meg is volt. Most már csak kis csinosítgatás következett. Miután a virágtartókat is lefestettem, ujra használatba vettem őket. Persze nem tudtam ugyanolyan virágládákat venni - tálcával, ami pont belepasszolt volna, ezért a tálca széleit körben kicsit megszabtam. Ezzel helyükre is kerülhettek a virágok.






A nap ellen, egy jó erős vászon textíliát tettem fel, ezt simán egy ruhaszárító kötélre húztam ki, mert megvolt az erkélyemen ennek a feltétele, csak én még régebben likvidáltam a felső köteleket, mert csak ruhaszárító állványt használok.




Az erkély sarkában meghagytam a paravánomat, amely mögé a locsolókanna, ruhaszárító, felmosóvödör költözött.  Az erkély szélén nem lecsatolható erkélyasztal van, hanem egy két tartóelemre helyezett tálca, ez ideiglenes, ahogyan a széken pihenő párnák is. Még valamilyen szőnyeget is szeretnék, ha rátalálok a megfelelőre, majd aktualizálom a bejegyzést. :)










Azt elfelejtettem leírni, hogy ha szép az idő, látom a Kárpátokat, pont itt nem, de amúgy igen :)








1 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, a függöny nagyon jó ötlet, de amúgy is kerek egész:)

    VálaszTörlés