2015. március 22., vasárnap

Nyuszis girland

Amikor a Nők magazin húsvéti számán dolgoztam, arra gondoltam, készíthetnék egy girlandot, húsvéti dekorral. Régebben Évinél láttam, itt, én ezt kicsit leegyszerűsítettem a saját verziómra, amihez nem kell varrógép.


Azzal kezdtem, hogy ugyanúgy mint Ő, felrajzoltam a nyulakat, és kiszabtam a zászlókat. A zászlókat egy rétegben szabtam, és vasalható közbélést használtam a merevítésükre. Szép tartást is kaptak tőle, és nem is foszlik a széle, mert ez sem elszegve, sem elendlizve nem lesz. A nyuszikat kétoldalas ragasztófátyollal vasaltam rá a zászlókra. A nyulak farkincájára pompomot varrtam, és a zászlók sarkaiba egy-egy akasztót, abba húztam bele a kenderzsineget, és kész is volt.

Ezt a nyuszimintát használtam:


















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése