2016. január 24., vasárnap

Dekoráció karácsony után

Egy nagyon egyszerű, de annál pepecselősebb dekoráció készítése következik.

Biztosan már Ti is leszedtétek az összes karácsonyi díszt, és csupasznak, üresnek tűnik most a lakás... Kint javában tombolnak a mínuszok, és egyes téli dekor még maradhat, pl. hópelyhek, gallyak, téli motívumok, korcsolya, szánkó... bogyók és más termések...csak a kifejezetten karácsonyi gömböt, angyalkát pakoljuk el.

Egyik este amikor hazaértünk, szerelmem megjegyezte, milyen jó vanília illata van az ajtóra akasztott karácsonyi koszorúnak... Én ezt eddig nem is regisztráltam, de most már biztos, hogy a koszorú marad,  csak a karácsonyi dekort vágtam ki a közepéből, ami két antikolt karácsonyi gömb volt.


Most megmutatom, hogyan tudtok egyszerűen, hasonló koszorút készíteni, minimális befektetéssel. Amit felhasználtam hozzá az két csomag akciós Tescos pot pouri volt. Ezeket érdemes figyelni, gyakran akciósak, és kiderült tényleg sokáig megőrzik illatukat.

Ilyen karton alapú lakásdekorációt már más blogtársak is készítettek, én konkrétan Juditu-nál láttam, onnét jött az inspiráció.

Szóval, fogtam ezeket a kis megnemmondom miket, és kiszórtam, majd Hamipipőke módjára külön válogattam őket..







Beizzítottam a ragasztópisztolyt, és szépen elkezdtem őket pakolgatni egy karton koszorúra, amit úgy vágtam ki, hogy megfogtam a legnagyobb fedőmet, és körberajzoltam. Majd szélesebb szájú poharat is a közepébe raktam, körberajzoltam, majd azt is kivágtam.

Itt szólok, hogy eléggé időigényes volt, és ez a "projekt" és zabálta a ragasztó stickeket. Na de nem baj, nem adtam fel, nem untam meg, és tényleg minden percét élveztem. Kiváncsi voltam, hogyan állnak a kis részecskék először rendszerbe, majd rendezetlen halmazba.









A ragasztópisztolyról elmondanám, elég veszélyes szerszám. Ha valahová ráfolyik a ragasztó, várjunk amíg megszilárdul, simán fel lehet akkor szedni, de semmiképp ne nyúljunk hirtelen a forró ragasztó után. Amit még elmondanék, ne tegyük a közelbe a kávénkat, amíg ezeket a kis mütyüröket ragasztgatjuk, mert juszt is ki fog egy-egy ugrani a kezünkből, és a kávéban landol. (vagy csak velem történik ilyen..)

Eleinte probáltam egy rendszerhez tartani magam, de a végén már inkább csak ide-oda pakolgattam, összevisszaságban ezeket az apróságokat, érzésből.



A végén még egy szalaggal díszítettem, és mehetett is a karácsonyi dekoráció helyére.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése